Szállítási feltételek

Cégünk arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban jutassa el Hozzád a megrendelt termékeket!

A következő kiszállítási opciók közül tudod kiválasztani a számodra legoptimálisabbat:

DPD Futárszolgálat
Csomagod a DPD futárszolgálatnak történő átadásától számítva 1-2 napon belül lesz kiszállítva. Szállítási költség: 1.190 Ft. 25.000 Ft fölötti rendelés esetén INGYENES kiszállítás.
Utánvét
Kérheted csomagod utánvétes fizetéssel is. A DPD futár csak abban az esetben adja át a csomagot a címzettnek, ha az utánvét összegét maradéktalanul megfizette. A szolgáltatás díja hozzáadódik a csomagszállítási díjhoz. Utánvét díja: 490 Ft.

FOXPOST csomagterminál
Csomagfeladástól számított 1-5 napon belül átveheted rendelésed az előzetesen, általad megjelölt FOXPOST csomagterminálban. Szállítási költség: 790 Ft, utánvét díja 490 Ft
25.000 Ft fölötti rendelés esetén INGYENES kiszállítás

Személyes átvétel budapesti üzletünkben 

Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség, a termékek árán felül nincsen semmilyen extra költség.
A megrendelt terméket akkor tudod átvenni az üzletünkben, miután ügyfélszolgálatunk visszaigazolta, hogy össze lett készítve megrendelésed. Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék elérhető, átvehető lesz amikor befáradsz érte.
A személyes átvétel esetén készpénzzel vagy a következő típusú bankkártyákkal is fizethetsz:

Címünk: MH STORE
1135 Budapest, Petneházy utca 74.
(Petneházy-Jász sarok)

Telefon: +36 30 200 35 92
E-mail: [email protected]

Nyitva tartás:
Hétfő-Péntek: 10:00 – 19:00-ig
Szombat:        10:00 – 16:00-ig

Kiszállítás DPD futárszolgálattal

A szállítási költség egységesen minden csomagnál 1.190Ft.

A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől. Minden 25.000Ft feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES.

Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mailen keresztül értesítünk. A DPD futárszolgálat általában a csomag feladásától számított 1-2 munkanapon szállítja ki a termékeket.

A csomag útja a csomagszám segítségével Interneten is nyomon követhető a https://www.dpd.com/tracking oldalon.
Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőséget adj meg, melyet gyakran használsz.

A futárnak fizethetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja.
Ha nem szeretnél készpénzzel bajlódni, akkor javasoljuk a bankkártyás fizetést, melyet a megrendelés leadásakor tudsz rögzíteni. A következő típusokat tudod használni:

A DPD futárszolgálat általi kiszállításkor a kézbesítési címen kell tartózkodnod vagy annak a személynek, aki utánvét esetén kiegyenlíti a csomag díját.

Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, akkor a csomagod 3-5 napon belül újra meg fogják kísérelni kiszállítani.

Amennyiben a második alkalommal sem sikerül a kézbesítés, csomagod a DPD visszaszállítja nekünk, melynek a szállítási költségét, kénytelenek vagyunk ekkor kifizetni. Ezért ezt elkerülendő, bármilyen változás, vagy probléma esetén kérjük hívj minket a 06302003592 számon.  Amennyiben a második kiszállítás esetében sem veszed át, bármely oknál fogva a megrendelésed, és a DPD visszaküldi azt nekünk, a következő rendelésedkor sajnos kizárólag előre fizetéssel (banki utalással vagy bankkártyás fizetéssel) vagy pedig személyes vásárlással tudunk kiszolgálni üzletünkben!

A megrendelések feldolgozása után, cégünk átadja a csomagot  a DPD futárszolgálatnak, ezért amennyiben ekkor szeretnéd változatni a kézbesítési címen, vagy időponton, akkor ezt a DPD központi számán tudod módosítani, mely a : 06-1/501 6200. A DPD futárszolgálat honlapja: https://www.dpd.com/hu

Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre “vaktában” nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.

Gyakran ismételt kérdések DPD futárszolgálat esetében

Mikor történik a kiszállítás?
A DPD futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail és/vagy SMS értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 1 órás intervallumáról. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet.

Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, érdemes felhívni a DPD központi számát a csomagszámmal, ahol lehet egyeztetni, plusz információkat megadni a futár számára hogy csomagod könnyebben célba érjen.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás.

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be.

FoxPost tájékoztató

FoxPost

Mi a FoxPost?

Egy gyors, kényelmes és rendkívül egyszerű csomagszállító szolgáltatás. A csomagokat kérheti az önhöz legközelebbi bevásárló központba, ahol egyszerűen csak felveszi az ott elhelyezett csomagautomatából.

Melyik bevásárlóközpontban van FoxPost csomagautomata?

Keresse meg itt az önhöz legközelebbi csomag terminált.

Az átvételi pontok listája folyamatosan bővül budapesten és vidéken is! A terminálok megtalálhatók többek közt AuchanTesco és Spar hipermarketekben, valamint például a West End,Aréna plazaAlleeÁrkádCamponaCorvin PlazaPólus CenterLurdy HázSavoya Park,Duna PlazaBudagyöngyeEuro CenterAgria ParkFórum Debrecen és Europeumbevásárlóközpontokban is.

Miért érdemes a FoxPost szállítást választani?

  • nem kell a futárra várakozni, a csomagot a saját időbeosztás szerint a bevásárló központ nyitvatartási idejében lehet átvenni
  • biztonságos, zárt szekrényekben elhelyezett csomaghoz csak a címzett férhet, egyedi SMS-kóddal
  • a terminálok beltérben, klimatizált körülmények közt vannak elhelyezve. Az automata és így a csomagok védve vannak az időjárástól – hidegtől, melegtől, esőtől, párától
  • a terminál kezelése pofon egyszerű, így az átvétel másodperceket vesz csak igénybe
  • lehetőség van bankkártyával a csomag átvételekor fizetni

Hogyan működik?

  • A szállítási módnál válassza a FoxPost csomagautomatát
  • Válassza ki a megjelenő menüből, hogy melyik bevásárló központba kéri a kiszállítást
  • Amint a küldemény megérkezik, SMS-ben megkapja a csomagjához tartozó nyitókódot
  • Ha utánvéttel kérte a szállítást, a terminálnál bankkártyával tudja kifizetni a rendelését

Mennyibe kerül?

A FoxPost szállítás áruházunk többi szállítási módjához hasonlóan ingyenes.

Mennyi idő alatt érkezik meg?

A FoxPost-tal rendelt csomagok 2-3 munkanap alatt érkeznek meg a kiválasztott bevásárló központba.

További információ a FoxPost oldalán: www.foxpost.hu

X