Barion Pixel

Szállítási információk

Cégünk arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban jutassa el Hozzád a megrendelt termékeket!

A következő kiszállítási opciók közül tudod kiválasztani a számodra legoptimálisabbat:

Futárszolgálat
Csomagod a futárszolgálatnak történő átadásától számítva 1-2 napon belül lesz kiszállítva. Szállítási költség: 1.690 Ft.
Utánvét
Kérheted csomagod utánvétes fizetéssel is. A futár csak abban az esetben adja át a csomagot a címzettnek, ha az utánvét összegét maradéktalanul megfizette. A szolgáltatás díja hozzáadódik a csomagszállítási díjhoz. Utánvét díja: 490 Ft.

FOXPOST csomagterminál
Csomagfeladástól számított 1-5 napon belül átveheted rendelésed az előzetesen, általad megjelölt FOXPOST csomagterminálban. Szállítási költség: 1090 Ft, utánvét díja 490 Ft

PACKETA csomagpont 
Csomagfeladástól számított 1-5 napon belül átveheted rendelésed az előzetesen, általad megjelölt PACKETA csomagponton. Szállítási költség: 1190 Ft, utánvét díja 490 Ft

 

Személyes átvétel 

Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség, a termékek árán felül nincsen semmilyen extra költség.
A megrendelt terméket akkor tudod átvenni a átvételi pontokon, miután ügyfélszolgálatunk visszaigazolta, hogy össze lett készítve megrendelésed. Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék elérhető, átvehető lesz amikor elfáradsz érte. A személyes átvétel esetén helyszínen kizárólag készpénzzel fizethetsz.

Telefon: +36 30 9705679
E-mail: [email protected]

Kiszállítás futárszolgálattal

A szállítási költség egységesen minden csomagnál 1.690Ft.

A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől.

Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mailen keresztül értesítünk. A futárszolgálat általában a csomag feladásától számított 1-2 munkanapon szállítja ki a termékeket.

Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőséget adj meg, melyet gyakran használsz.

A futárnak fizethetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja.
Ha nem szeretnél készpénzzel bajlódni, akkor javasoljuk a bankkártyás fizetést, melyet a megrendelés leadásakor tudsz rögzíteni. A következő típusokat tudod használni:

A futárszolgálat általi kiszállításkor a kézbesítési címen kell tartózkodnod vagy annak a személynek, aki utánvét esetén kiegyenlíti a csomag díját.

Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, akkor a csomagod 3-5 napon belül újra meg fogják kísérelni kiszállítani.

Amennyiben a második alkalommal sem sikerül a kézbesítés, csomagod a futárszolgálat visszaszállítja nekünk, melynek a szállítási költségét, kénytelenek vagyunk ekkor kifizetni. Ezért ezt elkerülendő, bármilyen változás, vagy probléma esetén kérjük hívj minket a 06309705679 számon.  Amennyiben a második kiszállítás esetében sem veszed át, bármely oknál fogva a megrendelésed, és a futárszolgálat visszaküldi azt nekünk, a következő rendelésedkor sajnos kizárólag előre fizetéssel (banki utalással vagy bankkártyás fizetéssel) vagy pedig személyes vásárlással tudunk kiszolgálni üzletünkben!

Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre „vaktában” nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.

Gyakran ismételt kérdések futárszolgálat esetében

Mikor történik a kiszállítás?
A futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail és/vagy SMS értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 1 órás intervallumáról. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet.

Meg tudok-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, érdemes felhívni a futárszolgálat központi számát a kapott csomagszámmal, ahol lehet egyeztetni, plusz információkat megadni a futár számára hogy csomagod könnyebben célba érjen.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás.

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be.

FoxPost tájékoztató

FoxPost

Mi a FoxPost?

Egy gyors, kényelmes és rendkívül egyszerű csomagszállító szolgáltatás. A csomagokat kérheti az önhöz legközelebbi bevásárló központba, ahol egyszerűen csak felveszi az ott elhelyezett csomagautomatából.

Melyik bevásárlóközpontban van FoxPost csomagautomata?

Keresse meg itt az önhöz legközelebbi csomag terminált.

Az átvételi pontok listája folyamatosan bővül budapesten és vidéken is! A terminálok megtalálhatók többek közt AuchanTesco és Spar hipermarketekben, valamint például a West End,Aréna plazaAlleeÁrkádCamponaCorvin PlazaPólus CenterLurdy HázSavoya Park,Duna PlazaBudagyöngyeEuro CenterAgria ParkFórum Debrecen és Europeumbevásárlóközpontokban is.

Miért érdemes a FoxPost szállítást választani?

  • nem kell a futárra várakozni, a csomagot a saját időbeosztás szerint a bevásárló központ nyitvatartási idejében lehet átvenni
  • biztonságos, zárt szekrényekben elhelyezett csomaghoz csak a címzett férhet, egyedi SMS-kóddal
  • a terminálok beltérben, klimatizált körülmények közt vannak elhelyezve. Az automata és így a csomagok védve vannak az időjárástól – hidegtől, melegtől, esőtől, párától
  • a terminál kezelése pofon egyszerű, így az átvétel másodperceket vesz csak igénybe
  • lehetőség van bankkártyával a csomag átvételekor fizetni

Hogyan működik?

  • A szállítási módnál válassza a FoxPost csomagautomatát
  • Válassza ki a megjelenő menüből, hogy melyik bevásárló központba kéri a kiszállítást
  • Amint a küldemény megérkezik, SMS-ben megkapja a csomagjához tartozó nyitókódot
  • Ha utánvéttel kérte a szállítást, a terminálnál bankkártyával tudja kifizetni a rendelését

 

Mennyi idő alatt érkezik meg?

A FoxPost-tal rendelt csomagok 2-3 munkanap alatt érkeznek meg a kiválasztott bevásárló központba.

További információ a FoxPost oldalán: www.foxpost.hu

 

Mi az a Packeta csomagpont?
A Packeta egy profi csomagküldő hálózat, mely Közép-Európában több ezer, míg Magyarországon több száz átvevőhellyel rendelkezik, melyekre gyorsan és olcsón kiszállíttathatod a megrendelt árut. Webáruházunkban választhatod szállítási módnak a Csomagküldő.hu-t is. Az aktuális átvevőhelyek listáját itt tudod megnézni: https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek

A Packeta működése az átvevőhelyek kiterjedt hálózatán alapul. Az átvevőhelyek minden esetben helyi üzletek, boltok – például a legközelebbi benzinkút, számítógépüzlet vagy műszaki bolt, kozmetikai szalon, papírbolt, horgászbolt, élelmiszer üzlet, stb… Ennek a rendszernek köszönhetően nem kell otthon várnod, hogy mikor hív a futár. Kérd a csomagodat a hozzád legközelebb eső Packeta átvevőpontra, ahol a kiszállított csomag 7 napig megvár. Ha nem tudod ezen időszak alatt felvenni a csomagot, az interneten 21 napig ingyenesen meghosszabbíthatod a tárolást.Természetesen a Packeta házhozszállítási szolgáltatást is kínál.

Mik a Packeta előnyei?
– Egyszerű csomag-nyomkövetés
– Egy jelszóval átvehető a csomag
– Kibontható és ellenőrizhető a csomag átvételkor
– Akár 21 napig is megőrzésre kerül a csomag az átvevőhelyen
– Kedvező ár

Hogyan működik a Packeta?
1) A szállítási módnál válaszd a Packeta csomagpontot!
2) Ha átadjuk a csomagodat a Packetának értesítést küldünk neked.
3) Amit megérkezik az átvevőhelyre a csomagod a Packeta SMS-ben és eMail-ben is értesít téged.
4) Az SMS-ben és az eMail-ben is küldenek neked egy egyedi jelszót. Ezt kell bemondanod az átvevőhelyen.
5) Máris nálad a csomag – boldogság!

A csomag felvételével mást is megbízhatsz, mivel az átvételi jogot a jelszóval kell igazolni. Ha 7 napon belül nem tudod felvenni az árut, egy válasz SMS-ben vagy a csomagkövetőn keresztül 21 napra meghosszabbíthatod a tárolási időt.

Hol ellenőrizhetem, hogy hol van a csomagom?
A Packeta modern csomagkövetési szolgáltatásnak köszönhetően gyorsan megtudhatod, hogy csomagod éppen hol van és mikor érkezik meg. Egyszerűen csak add meg a csomagszámot az alábbi linken, ami egy Z betűvel kezdődő, kilencjegyű számsor: https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search (kiküldtük neked eMail-ben)

Ha van kérdésem a csomagommal kapcsolatban kit kereshetek?
Hívd a Packeta ügyfélszolgálatát, mely elérhetőségeit itt találod meg: https://www.csomagkuldo.hu/maganszemelyeknek/kapcsolat
Esetleg vedd fel velük a kapcsolatot a weboldalukon és a Facebook oldalukon található Packetabot (chatbot) segítségével.

    Név
    E-mail cím
    Tárgy/Rendelésszám
    Üzenet